Suport la Asconet

Întrebări frecvente

Aveti servicii de net, telefonie, televiziune la pachet?

Pentru moment oferim servicii de Internet şi telefonie fixă (servicii de tip “dual play”), ce se pot alege independent unul de altul. Avem în vedere ca în viitor să oferim şi servicii de televiziune (servicii de tip “triple play”).

Ce trebuie făcut pentru a beneficia de serviciile oferite de voi?

Pentru a beneficia de serviciile noastre trebuie să vă prezentaţi la sediul nostru de pe Calea Dumbrăvii nr. 89 pentru incheierea unui contract de prestări-servicii. De asemenea trebuie să aveţi la dumneavoastră actele necesare pentru încheierea contractului de prestări-servicii. Pentru a afla ce acte sunt necesare intraţi aici. La încheierea contractului de prestări-servicii, se poate să trebuiască achitată şi o taxa de instalare, pentru serviciile solicitate de dumneavoastră. Pentru mai multe detalii contactaţi departamentul comercial prin e-mail la info@asconet.ro sau telefonic. Pentru a afla cum puteţi contacta telefonic departamentul comercial intraţi aici.

Care este programul vostru de lucru?

Programul nostru de lucru este:

  • de luni până vineri între orele 9 şi 17 şi sâmbăta între orele 9 şi 13 pentru departamentul comercial şi cel economic
  • de luni până vineri între orele 9 şi 21 şi sâmbăta între orele 9 şi 13 pentru departamentul tehnic
  • de luni până vineri între orele 9 şi 18 şi sâmbăta între orele 9 şi 13 pentru casierie

Ce echipamente îmi sunt necesare pentru a avea o conexiune la Internet permanentă, prin intermediul serviciilor de Internet Asconet Online? Este necesar modem?

Pentru serviciile de Internet Asconet Online (conexiune la Internet permanentă) este necesară doar o placă de reţea. Nu e necesar modem!

Ce acte sunt necesare pentru încheierea contractului de prestări-servicii?

Pentru a afla ce acte sunt necesare intraţi aici.

Când şi unde se plăteşte taxa de instalare/configurare?

Taxa de instalare, se plăteşte, la semnarea contractului de prestări-servicii, la sediul casieriei noastre de pe Calea Dumbrăvii nr. 89.

Unde se poate plăti factura?

Factura se poate plăti în numerar:

  • la sediul nostru de pe Calea Dummbravii nr.89
  • la orice sucursală BRD - Groupe Société Générale din localitatea Sibiu, cu factura în original
  • prin ordin de plată sau transfer bancar către societatea cu care aţi încheiat contractul de prestări-servicii:
    1. Asco Systems:
      • Banca Transilvania: RO06 BTRL 0330 1202 6708 54XX
      • BRD - Groupe Société Générale: RO09 BRDE 330S V196 5424 3300
    2. Asco Telecom:
      • Banca Transilvania: RO09 BTRL 0330 1202 6922 85XX
      • BRD - Groupe Société Générale: RO28 BRDE 330S V196 5483 3300

Cum îmi pot citi e-mailurile venite pe adresa mea de la Asconet?

Pentru a afla cum se pot citi e-mailurile venite pe adresa dumneavoastră de la Asconet intrati aici.

Când se plăteşte factura emisă pentru Asconet Online?

Factura emisă de noi în luna curentă, conţine valoarea abonamentului pentru luna următoare. Prima factura conţine: valoarea abonamentului pe câte zile se beneficiază de Internet din luna respectivă, împreună valoarea abonamentului pe luna următoare. Scadenţa facturii este în ziua de 30 a lunii în care s-a emis factura.

Cum se poate renunţa la serviciile prestate de voi?

Pentru a renunţa la serviciile noastre este necesară, o cerere scrisă cu 30 de zile înainte de data când se doreşte întreruperea definitivă a serviciului.

Cum şi pe ce perioadă se poate suspenda temporar serviciul de Internet?

Serviciul de Internet se poate suspenda dacă clientul îndeplineşte următoarele condiţii cumulate:

  1. Cererea de suspendare ne este remisă cu cel putin 15 zile înainte de data suspendării.
  2. Perioada de suspendare cerută este de maxim două luni.
  3. Prima zi de suspendare cerută, a serviciilor este prima zi a lunii.
  4. Clientul are serviciul de Internet activ de cel putin trei luni.
  5. Clientul nu a mai solicitat nici o suspendare temporară a serviciului de Internet în ultimele 12 luni.
  6. Serviciul de Internet, nu a fost suspendat (pentru neplată, abuz, etcetera) în ultimele trei luni anterioare datei depunerii cererii.
  7. Clientul a achitat integral, contravaloarea serviciilor prestate de noi, până la data de la care se doreşte începerea suspendării, precum şi contravaloarea tuturor facturilor emise de noi şi neachitate de client.

Ce trebuie să fac dacă observ probleme de funcţionare a serviciilor contractate de mine?

Dacă observaţi probleme de funcţionare a serviciilor contractate de dumneavoastră, puteţi contacta departamentul tehnic prin e-mail la tehnic@asconet.ro sau telefonic. Pentru a afla cum puteţi contacta telefonic departamentul tehnic intraţi aici.

Ce trebuie să fac dacă serviciul contractat este suspendat pentru neplată?

Pentru a reactiva un serviciu suspendat pentru neplată, este necesară, plata tuturor facturilor restante. Serviciul se va reactiva în 24 de ore de la data în care s-a făcut plata acestor restanţe, cu excepţia zilei de duminică şi a sărbătorilor legale.

Ce trebuie să fac ca să imi reînoiesc contractul de prestări-servicii?

După 12 luni de la data semnării contractului de prestări-servicii, acesta se reînoieşte automat cu încă 12 luni.

Ce trebuie să fac dacă doresc să migrez de la un abonament la altul?

Dacă schimbarea este de la un abonament mai mic la unul mai mare valoric, va trebui să veniţi la sediul nostru să semnaţi o nouă anexă la contractul de prestări-servicii prin care se face această migrare. Trecerea se poate face automat, în ziua dorită de dumneavoastră.

Dacă schimbarea este de la un abonament mai mare la unul mai mic valoric şi aveţi serviciul activ de mai puţin de 12 luni de contract procedura e aceeaşi cu menţiunea că se va mai plăti o taxă de 4 € (la care se adauga T.V.A.). Dacă aveţi serviciul activ de peste 12 luni, migrarea este gratuită

În cât timp voi avea serviciul funcţional de la semnarea contractului de prestări-servicii?

Conform contractului, termenul de instalare a serviciilor oferite de noi, este de maxim 30 zile de la semnarea contractului şi achitarea taxei de instalare.

De ce, valoarea primei facturi pentru serviciul Asconet Online sau Ascotel contractat, este mai mare decat valoarea abonamentului lunar?

Deoarece, prima factură emisă, reprezintă valoarea integrală a unei luni de abonament, la care se adaugă o valoare parţială de abonament în cuantumul zilelor din luna curentă, în care serviciul a fost activ. Scadenţa acestei facturi este ultima zi lucrătoare a lunii curente.